Πέμπτη 14 Ιουλίου 2016

Καλωσορίσατε στη "συγγραφή" !

Αγαπητοί φίλοι και αγαπητές φίλες, ερασιτέχνες ή και επαγγελματίες συγγραφείς, αμετανόητοι αναγνώστες και αταλάντευτες αναγνώστριες, σας καλωσορίζω στο ιστολόγιό μου "συγγραφή", που είναι αφιερωμένο στη δημιουργική γραφή. Με τη συγγραφή ασχολούμαι πολλά χρόνια. Έχω γράψει πολλά και έχω διαβάσει πολύ περισσότερα. Το ιστολόγιό μου αυτό αποτελεί προέκταση αυτής μου της ενασχόλησης. 
Δεν κρίνω σκόπιμο στην ανάρτηση αυτή να πω περισσότερα ούτε για τα συγγραφικά μου "κατορθώματα", ούτε για την πολυετή μου σχέση με τη συγγραφή. Ελπίζω και για τα δύο να μιλήσουν πιο εύγλωττα οι μελλοντικές μου αναρτήσεις. Θέλω μόνο να αναφέρω λίγα λόγια για τον σκοπό λειτουργίας αυτού του ιστολογίου. Τι έχει να προσφέρει ένα ακόμη ιστολόγιο για τη συγγραφή; Ποιος είναι ο λόγος ύπαρξής του; Και σε ποιους απευθύνεται;

Καταρχάς κάθε ιστολόγιο είναι μία μορφή ελεύθερης έκφρασης του συντάκτη του κι αυτό από μόνο του αποτελεί ικανό λόγο ύπαρξής του. Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για ένα ιστολόγιο περί συγγραφής, αφού και η αρθρογραφία είναι ένα είδος συγγραφής κι ας μην εντάσσεται τυπικά στη λεγόμενη "δημιουργική γραφή". 
Αλλά δεν θα σταθώ σ' αυτό το γεγονός για να δικαιολογήσω τη γέννηση και τη λειτουργία αυτού του ιστολογίου στους αναγνώστες και στις αναγνώστριές του, αν υποθέσουμε ότι πρέπει να δικαιολογήσω κάτι σε κάποιον. Υπάρχουν επαρκέστεροι λόγοι ύπαρξης αυτού του ιστολογίου: Στη "συγγραφή" σκοπεύω να μεταφέρω όλα όσα έχω μάθει διαβάζοντας δημιουργική γραφή και όλα όσα διδάχτηκα ασκώντας την όλα τα προηγούμενα χρόνια της συγγραφικής μου πορείας, αλλά και όσα ενδιαφέροντα γνωρίζω γι' αυτήν καθημερινά "αεί διδασκόμενος". Γιατί μπορεί τυπικά να μην μπορώ να δηλώσω "επαγγελματίας συγγραφέας", αφού δεν γράφω για να ζω και δεν ζω από τη συγγραφή (πόσοι άλλωστε ζουν απ' αυτήν στην Ελλάδα σήμερα;), αλλά δεν είναι άτοπο να δηλώσω "ερασιτέχνης συγγραφέας", αφού ζω για να γράφω και ζω για τη συγγραφή. Εντάξει, λίγο υπερβολική και βαρύγδουπη η τελευταία δήλωση, αλλά μην μου πείτε ότι δεν άξιζε τον κόπο η αντίθεση...;-)
Στο ιστολόγιο "συγγραφή" θα βρείτε πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία για την τέχνη και τις τεχνικές της συγγραφής λογοτεχνικών κειμένων, και κατ' επέκταση κάθε κειμένου. Πιο συγκεκριμένα, θα γνωρίσετε:
  • τη βασική θεωρία της δημιουργικής γραφής και παραδείγματα εφαρμογής της στην πράξη μέσα από κορυφαία έργα της ελληνικής και παγκόσμιας λογοτεχνίας
  • τα πιο σημαντικά βιβλία για τη δημιουργική γραφή
  • προσωπικές μου συγγραφικές εμπειρίες
  • τα "μυστικά και ψέματα" που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο περί συγγραφής
  • αξιόλογα λογοτεχνικά έργα της ελληνικής και ξένης λογοτεχνίας
  • συνεντεύξεις κορυφαίων Ελλήνων και ξένων συγγραφέων
  • σημαντικούς ιστοχώρους για τη δημιουργική γραφή
  • πως να βρείτε εκδότη για τα συγγράμματά σας
  • τις παγίδες της αυτοέκδοσης και πως να τις ξεπεράσετε
  • σύγχρονους Έλληνες ή ξένους ταλαντούχους συγγραφείς και το έργο τους
  • πως να μπαίνετε στο μυαλό των συγγραφέων ως αναγνώστες ή αναγνώστριες
  • πως να μπαίνετε στο μυαλό των αναγνωστών ή αναγνωστριών ως συγγραφείς
  • κάποια από τα έργα μου
  • πληροφορίες για λογοτεχνικούς διαγωνισμούς
  • τεχνικές επιμέλειας και διόρθωσης κειμένων
  • τα πιο απαραίτητα εργαλεία κάθε συγγραφέα
  • ό,τι άλλο χρήσιμο και ενδιαφέρον αφορά στη λογοτεχνία και στη δημιουργική γραφή
Όσο για το σε ποιους απευθύνεται αυτό το ιστολόγιο, πιστεύω ότι ξαναδιαβάζοντας την πρώτη παράγραφο και την παραπάνω λίστα περιεχομένων του ιστολογίου μου μπορεί οποιοσδήποτε να το καταλάβει εύκολα:
  • σε όσους και όσες ασχολούνται ήδη με τη συγγραφή, αλλά και σ' αυτούς ή αυτές που επιθυμούν να ξεκινήσουν τώρα μαζί της  
  • στους φανατικούς, αλλά και μετριοπαθείς αναγνώστες και στις φανατικές, αλλά και μετριοπαθείς αναγνώστριες λογοτεχνικών έργων 
  • σε επιμελητές και επιμελήτριες, διορθωτές και διορθώτριες, μεταφραστές και μεταφράστριες, εκδότες και εκδότριες λογοτεχνικών κειμένων
  • σε κειμενογράφους, διαφημιστές και διαφημίστριες
  • σε όσους και όσες θέλουν να γνωρίσουν κάποια από τα λογοτεχνικά μου κείμενα και να ενημερώνονται για την έκδοση των έργων μου
  • σε όλους και όλες τις βιβλιόφιλους όπου γης...
Καλωσήρθατε στη "συγγραφή"! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε ένα σχόλιο για την ανάρτηση.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...